Hos Mediabørs Danmark har vi påtaget os mæglerrollen mellem mediaudbyderen og mediaindkøberen. Vi strukturerer, sælger og administrerer et hvilket som helst Ambient Media. Til mediaudbyderen leverer vi markedets absolut mest professionelle og værdiskabende assistance til hele salgsprocessen og til mediaindkøberen leverer vi struktur, gennemsigtighed og troværdighed med henblik på at optimere formidlingsprocessen samt Return of Media Investment.
Vi er det bureau på det danske mediamarked, der har det absolut bedste kendskab til det kreative mediamarked, herunder Ambient Media, non-konventionelle medier og innovative medialøsninger. Derfor er vi også det bureau, der bedst kan vejlede om brugen af kreative medier, hvad enten de skal indgå som et supplement til en større kampagne eller skal bære hele kampagnen selv.
Vi har inddelt mediegruppen, Ambient Media, i 3 undergrupper
• Mass Media
Kendetegn: kan gentages og har en etableret og kontinuérlig mediaplatforn og/eller distribution
• Event Media
Kendetegn: er et enkeltstående og gennemprøvet format
• Media Gadgets
Kendetegn: er et kreativt reklameformat, uden etableret medieplatform og/eller distribution